Jag kommer, jag kommer, jag är nästan där

Vilken dag säger jag bara! Hade nationella 8.20 imorse och vaknar av att isa ringer mig, 10 i 8!! Efter många "fan" slänger jag på mig kläderna och sitter i bilen 2 min senare. Hann inte ens gå på toa!? kommer otroligt nog itid och jag och isa springer till klassrummet. Roligast av allt måste nog vara att jag kör om en bil i säker 110 och på andra sidan vägen står en polisbil, gick bra som tur var. Sen fortsatte min roliga dag med brottning nu på kvällen som var det jobbigaste jag någonsin har gjort. Allvarligt talat. Var spyfärdig på riktigt efteråt! Nu ska jag gå och sova och hoppas jag kommer kunna röra min kropp imorgon. Tvekar faktiskt på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0